Două proiecte europene au reuşit să facă ceea ce bănăţenii nu au reuşit în mai mult de 20 de ani: Banatul să devină o marcă. Firmele din Banatul istoric, atât cel românesc, cât şi cel sârbesc, vor putea să îşi vândă produsele sub marca „Made in Banat. De asemenea, turismul din aceeaşi zonă se va vinde „la pachet”, inclusiv prin intermediul unui portal de internet.

Un proiect finanţat din bani europeni va ajuta Banatul să devină o destinaţie turistică mai cunoscută. Aceasta prin intermediul unui portal unde va fi prezentată o hartă turistică interactivă, poze dinamice, rezervări de cazare la pensiuni şi hoteluri, achiziţionare de bilete de acces la diferite evenimente.

Asociaţia Tehimpuls al cărui membru fondator este Agenţia pentru Dezvoltare Regională Vest (ADR Vest) a realizat şi implementat, în colaborare cu Agenţia pentru Dezvoltare Socio-Economică Banat din Zrenjanin (Serbia), proiectul „Regenerarea turismului transfrontalier prin servicii inovative pentru beneficiul comunităţilor locale“ ce vizează promovarea turismului din Banat (Banatul românesc şi Banatul sârbesc) şi crearea de instrumente care să faciliteze revigorarea acestuia şi susţinerea administraţiilor locale în procesul de construire a unui brand turistic regional.



Integral pe Adevărul



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.