Idei care au început desenate sau scrise pe un banal şerveţel de hârtie, într-un bar, într-un avion sau la o cină cu prietenii şi care s-au transformat în poveşti de succes; toată lumea a auzit despre aşa ceva, dar care este, de fapt, adevărul?

Puţină lume ştie, de exemplu, că povestea automobilului Logan începe pe un şerveţel.

În 1997 Louis Schweizer, pe atunci CEO al Renault, a vizitat Rusia. Acolo a descoperit Lada, maşina rusească ce costa 6.000 de dolari şi care se vindea mult mai bine decât mai elegantele şi mai dotatele Renault, care costau dublu sau peste. Lada era o maşină învechită, iar Schweizer spune că i s-a părut inacceptabil faptul că tehnica modernă nu permite fabricarea unei maşini bune la preţul de 6.000 de dolari.



Integral pe Business Magazin



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.