Directorul și unicul acționar al Media Marketing din Târgu Mureș, Cristian Cătană, spune că n-are legătură faptul că soția sa a lucrat la primărie și prefectură, iar el „nu e prieten” cu Dorin Florea, fostul edil al orașului, ci „cu toți primarii”, care ar trebui să fie bucuroși să lucreze „cu o firmă cu 21 de ani vechime”.

Media Marketing din Târgu Mureș e SRL-ul care a câștigat cele mai multe contracte: 70 de cumpărări directe între, 5.000 și 100.000 de lei, cu 37 primării din 4 județe, în perioada 16 septembrie – 25 octombrie.

În total, 1,5 milioane de lei ar putea să primească Media Marketing de la cele 37 primării, pentru contracte de consultanță în vederea accesării de fonduri din Programul Anghel Saligny. Adică 300.000 de euro. Primul contract a fost câștigat, pe 16 septembrie, cu orașul Sovata.

Integral pe Libertatea



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.