În urmă cu 5 ani Facebook le-a oferit utilizatorilor săi 5 moduri noi de a reacționa la o postare, pe lângă clasicul „like”: „love”, „haha”, „wow”, „sad” și „angry”. Însă în spatele cortinei compania lui Mark Zuckerberg a programat algoritmul care decide ce văd oamenii în news feed-ul lor să utilizeze aceste emoji-uri pentru a-i manipula, relatează The Washington Post.

Documente interne ale Facebook dezvăluie că începând cu 2017 platforma social media a lui Mark Zuckerberg a tratat emoji-urile de reacție ca fiind mai valoroase decât simplele „like-uri”.

Teoria era simplă: postările care primeau multe reacții tindeau să îi țină pe utilizatori mai implicați, iar acesta era un lucru cheie pentru modelul de afaceri al Facebook.

Integral pe Hotnews



Comentarii

Lumineaza Doamne poporul tau Da.Pai deja inchid conturi sau suspenda pe perioade oarecare,dupa cum ii taie capul ,fiindca postarile incalca nu stiu ce politici de rahat ale site-ului.Adica libertatea de exprimare ,ezista da lipsaste cu desavarsire,Raman la biblie care este cuvantul ce calauzeste,te invata te mustra si te indreapta iar sufletul til pregateste si il mantuieste de pacate in nadejdea invierii.

27 octombrie 2021 8:56

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.