Revista de ştiri economice G7 a analizat preţurile practicate de un cunoscut lanţ de supermarketuri prezent în Ungaria şi în România. Concluziile trase au fost publicate într-un articol.

Autorii articolului preciezează că studiul a fost făcut cu ajutorul Transindex, iar la bază au stat 42 de produse, ale căror preţuri au fost monitorizate în Ungaria în fiecare lună timp de 20 de luni, adică de la sfârşitul lunii ianuarie 2020. Comparaţia între preţurile din România şi Ungaria, făcută de baza preţurilor practicate de reţeaua germană de supermarketuri Lidl în Budapesta şi Cluj, vine după ce G 7 comparase preţurile din Franţa şi Ungaria, iar rezultatele au arătat că cele din ţara vecină sunt cu mult mai mici. De altfel, jurnaliştii maghiari sunt convinşi că aceleaşi rezultate ar fi şi în cazul unei comparaţii cu Austria sau Marea Britanie.

Până la o astfel de comparaţie, G 7 a analizat preţurile practicate de lanţul de superketuri Lidl în Ungaria şi cele din România. În articol se precizează că, la fel ca în cazul în comparaţiei franco-ungare, în unele cazuri gama de produse Lidl din România şi obiceiurile de cumpărături de la noi diferă de cele din Ungaria în anumite privinţe.

Integral pe Adevărul



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.