Farfuria ideală trebuie să aibă jumătate de suprafață acoperită cu legume, proteinele (carne, pește, ou, brânză) și făinoasele ocupă câte un sfert dintr-o farfurie care ar trebui să aibă 20 cm în diametru.

Pâinea poate fi inclusă în masă, însă doar o felie. În cazul cartofilor, pastelor și orezului este recomandat să consumăm maximum trei linguri.

În cazul în care se dorește pierderea în greutate, atunci sfertul acoperit de făinoase trebuie să dispară. În farfuria ideală rămân doar proteinele și legumele.

Integral pe ProTV



Comentarii

Cum arată farfuria? Cioburi, adică spartă. Iar cioburile vor fi pline cu ciorbă de șuturi în cur, și ca felul doi, răbdări prăjite, pane, sau șnițel. Necelebrului doftor în halirea alimentelor, Mihaela Bilic o să-i dăm niște muie plină de nutrienți și vitamine cât cărămida de mari cu ghiotura. Bașca, e gratis, adică e grant cum ar spune ăie pe englezo-română de baltă, de noroi, de glod.

27 septembrie 2021 5:04

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.