Un tronson de circa 30 de kilometri din Autostrada Transilvania, început inițial tocmai de pe vremea Bechtel, a ajuns din nou într-un blocaj, după ce în urmă cu cinci ani a mai trecut printr-o reziliere. Noul constructor acuză diferențe în teren față de expertiza lucrărilor deja efectuate pe care a făcut-o CNAIR. Între timp, lucrările deja executate se pierd între buruieni.

„Peisaj dezolant pe cei 28,5 km ai lotului Biharia-Chiribiș din #AutostradaTransilvania: terasamente degradate pline de buruieni și culturi agricole, aliniament abia vizibil uitat de negura timpurilor și pile cu armături ruginite răsărite din loc în loc ca într-un film post-apocaliptic”, scrie Asociația Pro Infrastructura.

„Nu e ficțiune, ci realitate cruntă: lucrări demarate în 2004 de Bechtel, reziliere cu americanii în 2013 (la 50% stadiu pe Suplacu de Barcău-Borș), apoi în 2015 re-contractare cu spaniolii de la Corsan-Corviam și... iar reziliere în 2016 pentru că noul-vechi antreprenor n-a făcut practic nimic”, notează Asociația.

Integral pe Hotnews



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.