O postare. O postare a fost „scânteia". O postare după care Puya nu a mai apărut în reclamele Lays, brand pe care l-a promovat ani buni. A povestit totul acum, în detaliu, la podcastul lui Gojira.

Cântăreţul, care a avut o colaborare de mulţi ani cu brandul de chipsuri, a explicat de ce aceasta s-a întrerupt brusc, în 2018.

I s-a tras de la o postare de Facebook, care avea legătură cu „familia tradiţională”, după cum a amintit acesta în podcastul „Aproximativ Discuţii”, cu Gojira.

Pe scurt, totul a pornit de la o postare pe Facebook pe care Puya a făcut-o în perioada Referendumului pentru Familie, care îşi propunea modificarea Constituţiei în sensul în care să se precizeze clar că familia trebuie să fie formată dintre un bărbat şi o femeie.

Integral pe Pagina de Media



Comentarii

Ecce Kurrupt Mie îmi plac Pringles. "Odată ce înbuci nu te mai poți opri".

15 iunie 2021 16:33

Kuminecăturile Gemene Bineînțeles aproape cu toții știam că PepsiCo ecce Coca-Cola altfel... Și după ce s-au supărat pe Puya, geniile marketingului all inclusive de ce nu i-au oferit lui Cristian Homobuci contractul pentru reklamele la Lays?! Ar fi mers perfect cu sloganul "Înbuci ceva?"... Majoritatea covârșitoare de 8,333 procente a pieței mioritice ar fi fost a lor pe veci...

15 iunie 2021 11:45

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.