Prin intermediul RT DE, Moscova oferă o platformă pentru coronasceptici, populiştii de dreapta şi fanii de stânga ai Kremlinului în scopul de a destabiliza democraţia din Germania. E-mailurile interne oferă informaţii despre organizaţia media aflată în solda regimului Putin.

Chemarea la ordine a venit pe 23 octombrie 2020, la ora 14.00, prin apel video. În acea zi de vineri, RT DE, canalul de limbă germană al reţelei media RT, finanţată de statul rus, a publicat pe site-ul său o ştire cu titlul: „China şi Germania devin superputeri”. Articolul se referea la o declaraţie a preşedintelui rus Vladimir Putin, care ar fi insinuat anterior că Statele Unite nu mai deţin dominaţia absolută în lume. Şi totuşi, conducerea RT de la Moscova nu era mulţumită. Nemulţumirea nu era legată de conţinutul materialului, ci de faptul că acesta fusese publicat tocmai la 20 de ore după declaraţia liderului de la Kremlin. După ce au fost certaţi, angajaţii RT DE au primit ordin să publice cât mai repede cu putinţă declaraţiile importante ale lui Putin.

Integral pe Adevărul



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.