De la începutul anului se vorbește tot mai mult despre o rețea socială nouă și specială, una care a devenit celebră fiindcă nu este pentru toți, nu se bazează pe poze sau text și a atras și oameni extrem de cunoscuți care au dat interviuri.

Clubhouse este despre conversații audio în camere virtuale și, deși nu a câștigat bani, este evaluată la un miliard de dolari și nu poate fi (încă) instalată pe 85% dintre smartphone-uri. În articol puteți citi de ce aplicația audio este un fenomen cu totul special și de ce vrea să fie mult diferită de Facebook.

O aplicație venită într-un context extraordinar

Clubhouse a fost înființată în aprilie 2020 când cele mai multe țări erau în lockdown, iar atunci era imposibil de estimat că aplicația va ajunge să fie atât de cunoscută.

Integral pe Hotnews



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.