Cercetarea a arătat că, în perioada şcolii online, motivaţia pentru cariera didactică a scăzut pentru 10% dintre profesori, în timp ce 30% se declară mai dedicaţi profesiei în urma acestei experienţe, deşi nivelul crescut de stres psihic, social, tehnic este raportat ca fiind un inconvenient major.
Studiul a fost realizat de cadre didactice universitare şi cercetători cu preocupări constante pentru inovare în educaţie prin utilizarea resurselor şi instrumentelor digitale de la Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca, Universitatea din Bucureşti, Universitatea Alexandru Ioan Cuza, Universitatea de Vest, Proiectul CRED, Proiectul ROSE, Centrul Naţional de Politici şi Evaluare în Educaţie.
Integral pe România Liberă
Alte articole pe același subiect
Comentarii
Adaugă comentariu
Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:
- Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
- Accesezi link-ul din mesajul primit.
- Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.
Te-ar mai putea interesa și...
Studiu: Majoritatea părinților nu sunt mulțumiți de nivelul de cunoștințe al copiilor
19 aprilie 2021 10:12vSurprizele pandemiei: notele de promovare la simularea Evaluării Naţionale au crescut spectaculos
16 aprilie 2021 21:17Manea (Ministerul Educaţiei): Peste 50% din angajaţii din învăţământ, vaccinaţi anti-COVID
15 aprilie 2021 18:37Ministrul Educației, propunere pentru concursurile pentru directorii de școli: Cei cu nota 10 să își poată alege orice școală din România, pe modelul
14 aprilie 2021 18:15“Cadrele didactice care nu sunt vaccinate vor preda online” – o “ipoteză” pentru reluarea școlii, anunțată de ministrul Educației
14 aprilie 2021 8:08Editorial
Observații pe marginea conflictului din Coaliție. Nevoia unei abordări mai largi
Deși aparent diferite după structura și componența lor, guvernările din România au evoluat în ultimii 31 de ani după niște tipare asemănătoare. Această ciclicitate a avut un caracter obiectiv, fiind determinată...