Pandemia şi-a pus puternic amprenta pe bugetele media, mai ales în lunile aprile şi mai, când multe dintre branduri şi-au limitat comunicarea, pe fondul incertitudinilor provocate de contextul social şi sanitar, arată raportul realizat de agenţia Initiative, scrie Mediafax
În continuare, cele mai mari investiţii media au venit din partea industriei farmaceutice, însă creşterea cea mai mare în 2020 a fost înregistrată de e-commerce (+88%), care se apropie de retail şi telecom, două categorii cu o lungă tradiţie în comunicare.
Integral pe Jurnalul Național
Comentarii
Adaugă comentariu
Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:
- Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
- Accesezi link-ul din mesajul primit.
- Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.
Te-ar mai putea interesa și...
Benzina şi motorina ar putea ajunge la 6 lei pe litru până la sfârşitul anului
2 martie 2021 12:34Avem cele mai mari salarii din Europa Centrală și de Est în administrația publică. Cum pot fi ele re-așezate
2 martie 2021 11:33Gripa aviară scumpeşte carnea de pui. Cu cât va creşte preţul la acest aliment de bază
2 martie 2021 9:52Comisia Europeană vrea să impună transparența salariilor, pentru a elimina diferențele de plată dintre femei și bărbați
2 martie 2021 9:16O nouă ofertă publică de titluri de stat Fidelis la bursă
1 martie 2021 18:33Editorial
Sportul mascat e chin curat. De ce elevii?
Ca vechi și actual sportiv, pot să vă spun că a face sport cu masca de protecție anticovid pe figură nu e bine deloc. În special în sporturile cu alergare, cu frecvență respiratorie și puls ridicate, masca îngreunează...