Postul de televiziune România TV a fost amendat cu 5.000 de lei de către Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) din cauza afirmațiilor făcute în două emisiuni difuzate în săptămâna a treia a campaniei electorale pentru alegerile parlamentare din 6 decembrie, informează paginademedia.ro.

Potrivit sursei citate, este vorba despre două emisiuni difuzate în data de 21 noiembrie (”România de poveste” și ”România exclusiv”), în care Diana Șoșoacă – acum senator din partea AUR și Mădălin Ionescu – fost prezentator TV au expus mai multe teorii conspiraționiste despre pandemia de Covid.

Integral pe Libertatea



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.