Digitalizarea este un cuvânt la ordinea zilei în piața asigurărilor și pe bună dreptate, având în vedere că, în principal forțați de regulile sanitare impuse de pandemia de Coronavirus, asigurătorii au dezvoltat mult atât canalele online de vânzări cât, mai ales, comunicarea de la distanță în zona de daune.

Totuși, relevă un studiu comandat de Uniunea Națională a Societăților de Intermediere și Consultanță din România (UNSICAR), una dintre cele două asociații reprezentantive ale brokerilor din domeniu, modificările la nivelul canalelor de vânzare nu au adus, momentan, schimbări de fond în ceea ce privește preferințele clienților. În fapt, românul spune că ar cumpăra online tot asigurările pe care este obligat să le cumpere, prin lege, cărora li se adaugă polița CASCO, la rândul ei obligatorie pentru cei care au mașini în leasing.

Integral pe economica.net



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.