„Pe Autostrada A3 Transilvania între Câmpia Turzii și Chețani CNAIR a plătit factura de 10 milioane de lei către constructorul Straco, însă acesta la rândul său nu s-a achitat de plățile restante către subcontractorii care lucrează pe proiect, plătind sume modice și perpetuând promisiunile mincinoase”, informează Asociația Pro Infrastructura (API).
Pe lotul Chețani – Câmpia Turzii (15,7 km), al cărui șantier a fost pornit de compania românească Straco încă din 2016 , lucrările au fost aproape complet oprite la începutul anului. Situația a fost apoi deblocată prin implicarea unor firme românești de construcții subcontractate să continue o parte din lucrări și să finalizeze nodul rutier Chețani (esențial pentru deschiderea traficului pe lotul adiacent până la Iernut care se apropia la acel moment de finalizare).
Integral pe Evenimentul Zilei
Comentarii
Adaugă comentariu
Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:
- Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
- Accesezi link-ul din mesajul primit.
- Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.
Te-ar mai putea interesa și...
Apple depăşeşte Amazon, devenind cel mai valoros brand din lume
27 ianuarie 2021 17:5364% dintre consumatori nu vor să-și schimbe furnizorul de electricitate
27 ianuarie 2021 17:48Condiţiile în care românii vor putea cere amânarea plăţii creditelor
27 ianuarie 2021 14:50Decizie. Guvernul a publicat indicatorii tehnico – economici ai noului stadion „Știința” din Timișoara. Investiția se dublează
27 ianuarie 2021 11:35Prognoză CFA: Curs leu/euro la 4,98 și inflație de 2,64%
27 ianuarie 2021 10:09Editorial
La 30% capacitate de funcționare, restaurantele nu sunt rentabile și se vor închide natural
Dacă restaurantele sau teatrele merg la 30% din capacitate, e posibil să se reînchidă sau să nu se deschidă deloc. De ce? Ce rentabilitate economică pot ele să aibă? O parte din cheltuieli sunt fixe și nu se acoperă dintr-o...