Campania internațională de solidaritate „One World. One Heart”, lansată anul acesta de iMapp Bucharest, în plină carantină generată de pandemie, a fost aleasă, prin votul publicului, ca fiind câştigătoare la categoria „AV IN ACTION”, în cadrul AV AWARDS. Competiţia recunoaşte excelenţa în industria audiovizuală internaţională şi este organizată de o publicaţie din Marea Britanie.

Campania „One World. One Heart” a adus în lume un mesaj de solidaritate şi speranţă. În mai puțin de două săptămâni, 46 de artiști vizuali din 27 de țări au creat, pro bono, scurte animații 3D, pornind de la același element – o inimă. Lucrările au fost reunite într-un singur video, care a fost proiectat simultan, pe 17 aprilie, pe fațadele unor clădiri din întreaga lume – de la București până în Asker (Norvegia).

Integral pe Jurnalul Național



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.