Și modul în care companiile din sector câștigă bani s-a schimbat rapid de-a lungul anilor.
Odată cu apariția pe piață a noilor console de la Microsoft și Sony, există o mișcare clară a ambelor companii spre software și abonamente, similar modului în care Apple a pus un accent mai mare pe servicii în ultimii ani.
Companiile speră să valorifice cererea în creștere pentru jocuri, întrucât consumatorii din întreaga lume petrec mai mult timp acasă în perioada pandemiei.
Integral pe Jurnalul Național
Comentarii
Adaugă comentariu
Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:
- Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
- Accesezi link-ul din mesajul primit.
- Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.
Te-ar mai putea interesa și...
O aplicație de întâlniri online riscă o amendă record în Norvegia, după ce a furnizat ilegal date personale ale utilizatorilor
26 ianuarie 2021 13:42Ghețarii se topesc tot mai rapid. Nivelul mărilor și al oceanelor a crescut cu 3,5 cm de la jumătatea anilor 1990
26 ianuarie 2021 12:41”Părinții” robotului umanoid Sophia vor să demareze producția în masă: "Lumea COVID-19 va avea nevoie de mai multă automatizare"
26 ianuarie 2021 10:31Robotul Sophia va fi produs în masă, pentru a-i ajuta pe oameni să treacă mai ușor peste pandemie
25 ianuarie 2021 19:42Oamenii de ştiinţă au reuşit să facă prima fotografie 3D a coronavirusului
22 ianuarie 2021 22:30Editorial
8 observații din România „neoficială”. De la redeschiderea școlilor la relaxarea măsurilor și faptul că nu ne pasă de fapt de morți
Trăim într-o Românie Oficială – așa cum ne-o prezintă autoritățile și bună parte din media – și o România Neoficială, unde știm că o să ai probleme la serviciu dacă spui că e plin de COVID la locul de muncă sau...