Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Rezultatele din două sondaje globale ale consumatorilor Euromonitor International au fost analizate pentru a înțelege gradul de orientare a consumatorilor către canalul digital în timpul pandemiei Coronavirus

Sondajul anual privind stilurile de viață a fost realizat pe 40.000 de consumatori online la nivel global, în 6 ianuarie - 27 februarie. Noul sondaj digital pentru consumatori a fost realizat pe 20.000 de consumatori online la nivel global în perioada 12 martie - 8 aprilie.

Cele cinci categorii de produse și servicii explorate și menționate în această analiză includ: îmbrăcăminte și accesorii; frumusețe, sănătate și îngrijire personală; electronice și aparate de larg consum; livrare de servicii alimentare și mâncare și călătorie.

Schimbarea digitală este una dintre cele mai profunde schimbări care se desfășoară în comerț. La nivel global, achizițiile online de bunuri și servicii au ajuns la 6,8 trilioane USD în 2019, mai mult decât dublu față de suma cheltuită în 2014. COVID-19 a accelerat adoptarea comerțului electronic, mulți consumatori experimentând și chiar devenind dependenți de canalul digital în timp ce se aflau în izolare.

Integral pe România Liberă



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.