Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Facebook a început să evalueze credibilitatea utilizatorilor cu ajutorul unei scale de la 0 la 1, în încercarea de a combate dezinformarea, potrivit directorului de produs al companiei, Tessa Lyons, care este însărcinată cu identificarea persoanelor răuvoitoare, citat de Washington Post.

Compania a dezvoltat acest sistem de evaluare în cadrul eforturilor de combatere a ştirilor false, a spus Lyons într-un interviu, scrie news.ro.

Compania s-a bazat ca şi alte companii din sectorul tehnologiei pe raportarea de către utilzatori a conţinutului problematic, dar, pe măsură ce Facebook a oferit oamenilor mai multe opţiuni, unii utilizatori au început să raporteze în mod fals că unele informaţii nu sunt adevărate.

Integral pe Capital



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată.